Το Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ξεκινά Πρόγραμμα Δια Βίου Εκπαίδευσης με θέμα ''Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων: Από την Οικογένεια στην Κοινότητα'', διάρκειας 450 ωρών.